Tijdens de training The art of storylistening maak je kennis met de methodiek storytelling, die begint met storyLISTENING. Je leert anders te luisteren, andere vragen te stellen, andere gesprekken te voeren in je organisatie; je leert hoe je verhalen gericht verzamelt, hun betekenis doorgrondt en vertaalt naar interventies of content die weten te raken. De training geeft je antwoord op de vraag: Verhalen, luisteren … en dan?
Lees meer
Heb je inzicht nodig in wat mensen beweegt of juist op hun plek houdt in een organisatie of in hun werk? Om interventies te kunnen ontwikkelen die wél werken en transities soepeler laten verlopen? Of wil je content kunnen creëren die ráákt? De training WAT BEWEEGT ZE?! geeft je dat haarscherpe inzicht én helpt je om inspirerende authentieke verhalen op het spoor te komen. Lees meer
Leer strategische verhalende content te schrijven. Hoe kun jij verhalend(er) leren schrijven? Waar vind je de verhalen die prachtig illustreren hoe je als organisatie je grotere verhaal waarmaakt? En wat doe je met verhalen die niet in dat mooie plaatje passen? In de live/online training “Bring it to life!” leer je de wereld kennen van krachtige, verhalende content met echte persoonlijke verhalen als kern. Behalve verhalend(er) schrijven, leer je verhalen in te zetten in een uitgekiende online en offline contentstrategie én je versterkt je positie als strategisch adviseur tegelijkertijd.
Lees meer
Onderzoeken en projecten leiden vaak tot mooie inzichten en resultaten. Maar die vinden helaas lang niet altijd hun weg naar opdrachtgevers, financiers en geïnteresseerde ‘derden’. Ze raken ondergesneeuwd in een doorwrocht verslag, ze blijven abstract en krijgen daardoor lang niet altijd de aandacht die ze verdienen. Zonde!
Lees meer
Oor hebben voor de onderstroom en luisteren naar de verhalen die er in en om een organisatie worden verteld; een aansprekend en richtinggevend visieverhaal ontwikkelen, vertellen en waarmaken – het plaatst communicatie in het hart van verandering.
Lees meer